Aerobiczna 6 weidera - ćwiczenia na płaski brzuch

Aerobiczna 6 Weidera

 

Zestaw ten to sprawdzony sposób na kształtowanie mięśni brzucha. Ćwiczeń jest tylko sześć, Istotne jest jednak to, aby powtarzać je jedno po drugim, bez żadnej przerwy. Tylko wtedy przyniosą zamierzony skutek.

 

Ćwiczenie nr 1

Kładziemy się na płaskim podłoży, układając ręce wzdłuż tułowia. Uginamy nogę w kolanie i podnosimy ją w taki sposób, aby zarówno w biodrze, jak i w kolanie utrzymać kąt dziewięćdziesiąt stopni. Podnosząc nogę, podnosimy również barki. Nie odrywamy tułowia od podłoża. Po trzech sekundach w takiej pozycji, powracamy do stanu wyjściowego.

theside.pl

Ćwiczenie nr 2

Przybieramy taką samą pozycję jak w ćwiczeniu pierwszym. Tym razem jednak uginamy obie nogi, tak aby w biodrach i kolanach osiągnąć kąt prosty. Podnosimy barki, nie odrywając tułowia od podłoża. Wytrzymujemy w takiej pozycji trzy sekundy.

theside.pl

Ćwiczenie nr 3

Tym razem ręce splatamy za głową. Następnie podnosimy nogę analogicznie jak w ćwiczeniu pierwszym i wytrzymujemy wt tej pozycji przez trzy sekundy.

theside.pl

Ćwiczenie nr 4

Ręce wciąż trzymamy splecione za głową. Wykonujemy takie same ćwiczenie jak w punkcie drugim: podnosimy barki i uginamy nogi, tworząc kąt prosty w kolanach i biodrach.

theside.pl

Ćwiczenie nr 5

Trzymamy ręce zaplecione za głową. Podnosimy barki. Nogami wykonujemy ruch zwany „nożycami”. Powtarzamy to ćwiczenie energicznie od 5 do 15 razy.

theside.pl

Ćwiczenie nr 6

Ręce trzymamy przed sobą na nogach. Podnosimy barki do góry, jednocześnie podnosząc wyprostowane nogi. Gdy odczujemy opór w mięśniach, wytrzymujemy w tej pozycji trzy sekundy i kładziemy się z powrotem na podłożu.

theside.pl

Powyższe ćwiczenia należy wykonywać według określonych harmonogramów. Jeśli jesteśmy w stanie ćwiczyć codziennie, odpowiedni będzie dla nas wariant sześciotygodniowy. Intensywność powtórzeń w tym wariancie przedstawia się następująco:

www.6weidera.com

Jeżeli jednak potrzebujemy jedne dzień w tygodniu na odpoczynek, powinniśmy wybrać wariant drugi. Obejmuje on siedem tygodni treningu. Poniżej przedstawiamy jego plan:

www.6weidera.com

Tylko intensywny i regularny trening przyniesie nam pożądane efekty!

Inne porady
Trening brzucha Trening brzucha Co robić by mieć prawdziwy „sześciopak”
Burpees Burpees Uniwersalne ćwiczenie które możesz wykonywać gdziekolwiek!
Ćwiczenia dla kobiet w ciąży Ćwiczenia dla kobiet w ciąży Kobiety w ciąży wcale nie muszą rezygnować z aktywności fizycznej. Istnieje kilka bezpiecznych ćwiczeń, które pozwolą zachować dobrą formę i samopoczucie aż...
Ćwiczenia z hula hop Ćwiczenia z hula hop Ta dziecinna zabawka może przydać się w codziennym treningu. Przedstawiamy kilka ćwiczeń, które pomogą nam zadbać o smukłą sylwetkę.
Jak ćwiczyć mięśnie brzucha? Jak ćwiczyć mięśnie brzucha? Pospolicie nazywany "kaloryfer" na brzuchu jest obiektem pożądania większości mężczyzn. Pośrednio symbol dobrej formy bardzo dobrze rzutuje w oczach płci przeciwnej....