Ćwiczenia na uda

Ćwiczenia na uda

Każda kobieta marzy o zgrabnych i szczupłych udach. Nie każda jednak wie, że aby to osiągnąć wcale nie trzeba intensywnych treningów. Wystarczy kilka minut dziennie, a pierwsze efekty zobaczymy już po miesiącu! Proponowane przez nas ćwiczenia można wykonywać w zaciszu własnego domu, zawsze wtedy kiedy mamy na to ochotę i chwilę czasu. Jeżeli chcesz by twoje nogi przyciągały spojrzenia, zacznij ćwiczyć już dziś!

 

Ćwiczenie 1

Jest to tzw. wykrok. Prawą nogą wykonujemy maksymalny krok do przodu, uginając przy tym kolano, tak aby lewa noga znajdowała się w maksymalnym napięciu. Powtarzamy ten ruch ok. 10-15 razy na każdą z nóg.

www.ofemin.pl

Ćwiczenie 2

Do wykonania tego ćwiczenia potrzebne będzie nam krzesło z oparciem. Prawą ręką chwytamy się oparcia, lewą nogę zginamy w kolanie o odchylamy maksymalnie na bok. Wykonujemy to ćwiczenie ok 10-15 razy na każdą z nóg.

www.poradnikzdrowie.pl

Ćwiczenie 3

Krzesło układamy przed sobą, tak abyśmy mogli swobodnie chwycić się oparcia. Następnie odchylamy wyprostowaną nogę do tyłu aż do momentu odczucia oporu mięśni. Wytrzymujemy w tej pozycji kilka sekund, wracamy do pierwotnego położenia i wykonujemy ten sam ruch także drugą nogą. Ćwiczenie powtarzamy ok. 20 razy na każdą nogę.

www.dietani.pl

Ćwiczenie 4

To ćwiczenie to znane wszystkim przysiady. Nasza propozycja różni się jednak od tradycyjnej formy tego ćwiczenia. Stajemy w rozkroku, układamy dłonie na biodrach, a stopy kierujemy lekko na zewnątrz. Uginając kolana, wykonujemy przysiad. Wytrzymujemy chwilę w tej pozycji, po czym wracamy do początkowego ułożenia. Nie odrywamy rąk od bioder!

www.dietani.pl

Ćwiczenie 5

Kładziemy się na boku, prostujemy nogi, głowę opieramy na wyprostowanej ręce. Podnosimy zewnętrzna nogę kilka centymetrów aż do odczucia oporu mięśni. Powtarzamy to ćwiczenie ok 10-15 razy. Następnie zmieniamy stronę i wykonujemy to ćwiczenie także na drugą nogę.

www.ofeminin.pl

Ćwiczenie 6

Ćwiczenie ostatnie to tzw. nożyce. Połóż się na podłodze i leżąc na plecach, wykonuj w powietrzu ruchy naprzemienne ruchy nogami. Taki trening doskonale wpływa na wewnętrzną stronę ud. Wykonaj około 15 powtórzeń w dwóch seriach.

www.urodaizdrowie.pl

 

Choć ćwiczenia modelujące uda nie należą do skomplikowanych, pamiętaj aby przed rozpoczęciem treningu przeprowadzić krótką rozgrzewkę.

 

Inne porady
Trening brzucha Trening brzucha Co robić by mieć prawdziwy „sześciopak”
Burpees Burpees Uniwersalne ćwiczenie które możesz wykonywać gdziekolwiek!
Ćwiczenia dla kobiet w ciąży Ćwiczenia dla kobiet w ciąży Kobiety w ciąży wcale nie muszą rezygnować z aktywności fizycznej. Istnieje kilka bezpiecznych ćwiczeń, które pozwolą zachować dobrą formę i samopoczucie aż...
Ćwiczenia z hula hop Ćwiczenia z hula hop Ta dziecinna zabawka może przydać się w codziennym treningu. Przedstawiamy kilka ćwiczeń, które pomogą nam zadbać o smukłą sylwetkę.
Jak ćwiczyć mięśnie brzucha? Jak ćwiczyć mięśnie brzucha? Pospolicie nazywany "kaloryfer" na brzuchu jest obiektem pożądania większości mężczyzn. Pośrednio symbol dobrej formy bardzo dobrze rzutuje w oczach płci przeciwnej....