Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia na mięśnie brzucha to najczęściej wybierany zestaw ćwiczeń. Tak się przyjęło,że każdy z nas chciałby, aby jego brzuch wyglądał idealnie. Potrzeba ta dotyczy głównie kobiet. Ćwiczenia tej partii mięśni są o tyle komfortowe, że można wykonywać je samodzielnie w domu. Liczy się intensywność i powtarzalność wykonywanych treningów. Jeżeli jeszcze nie opracowałeś własnego programu ćwiczeń, polecamy zapoznać się z naszymi propozycjami. Dzięki nim na pewno osiągniesz zamierzony efekt.

 

Ćwiczenie pierwsze

Rozpocznij trening od tradycyjnych „brzuszków”. Połóż się wygodnie plecami do podłogi. Spleć dłonie za głową, a nogi ugnij w kolanach. Rozstaw je w lekkim rozkroku. Napnij brzuch i podnieś górną część ciała do góry. Nie przyciągaj brody do klatki piersiowej! Wróć do pozycji wyjściowej i wykonaj ćwiczenie ok. 10-15 razy.

jakschudlam.pl

Ćwiczenie drugie

Połóż się na plecach. Następnie wyprostuj nogi i unieś je pionowo do góry. Będąc w tej pozycji wykonaj tzw. „nożyce”. Dla ułatwienia możesz oprzeć łokcie na podłodze w okolicy pośladków, a dłońmi chwyć za biodra. Powtórz ćwiczenie ok 10-15 razy.

healthysportlife.pl

 

Ćwiczenie trzecie

Połóż się na plecach i złącz ze sobą nogi. Wyprostowane ręce ułóż wzdłuż tułowia. Następnie podnieś górną część tułowia do góry, unosząc jednocześnie ręce. W tym samym czasie unieś do góry również nogi. Wykonaj to ćwiczenie ok 10-15 razy.

ofemin.pl

 

Ćwiczenie czwarte

Będąc w pozycji leżącej, ugnij nogi w kolanach i ustaw w lekkim rozkroku. Następnie ułóż jedną nogę na drugą w taki sposób, aby kostka prawej nogi opierała się na kolanie nogi lewej. Ręce spleć za głową i unieś górną część ciała do góry tak jak w ćwiczeniu pierwszym. Powtórz ćwiczenie ok. 10-15 razy i zmień ułożenie nóg.

fit.pl

 

Ćwiczenie piąte

Połóż się na prawym boku. Zgiętą w łokciu rękę ułóż pod głową. Lewą nogę unoś do góry, aż do odczucia oporu mięśni. Wykonaj ok.10-15 powtórzeń zarówno na prawą, jak i na lewą stronę ciała.

www.trenerka.info

Ćwiczenie szóste

To ćwiczenie z pewnością przypomni Ci dzieciństwo. Aby go wykonać potrzebujesz skakanki. Najprostsze modele znajdziesz w korzystnej cenie w każdym sklepie sportowym. Za pomocą skakanki wykonuj podskoki przez ok. 5 minut dziennie. Wraz z upływem dni stopniowo zwiększaj ilość czasu przeznaczonego na skakanie.

fitbay.pl

Pamiętaj, aby przedstawiony powyżej trening poprzedzić solidną rozgrzewką. O ćwiczeniach rozgrzewających możesz przeczytać w innym artykule na naszej stronie.

Inne porady
Trening brzucha Trening brzucha Co robić by mieć prawdziwy „sześciopak”
Burpees Burpees Uniwersalne ćwiczenie które możesz wykonywać gdziekolwiek!
Ćwiczenia dla kobiet w ciąży Ćwiczenia dla kobiet w ciąży Kobiety w ciąży wcale nie muszą rezygnować z aktywności fizycznej. Istnieje kilka bezpiecznych ćwiczeń, które pozwolą zachować dobrą formę i samopoczucie aż...
Ćwiczenia z hula hop Ćwiczenia z hula hop Ta dziecinna zabawka może przydać się w codziennym treningu. Przedstawiamy kilka ćwiczeń, które pomogą nam zadbać o smukłą sylwetkę.
Jak ćwiczyć mięśnie brzucha? Jak ćwiczyć mięśnie brzucha? Pospolicie nazywany "kaloryfer" na brzuchu jest obiektem pożądania większości mężczyzn. Pośrednio symbol dobrej formy bardzo dobrze rzutuje w oczach płci przeciwnej....