Skuteczne diety na lato - plan na 24 h i 14 dni

Ta dieta jest bardzo łatwa i pomocna, jeśli tylko chcesz skorzystać z 24 godzinnego plan diety i zobaczyć wyniki trzeciego dnia. Można stracić nawet 7 kg w pierwszym miesiącu (!).

Oto 24-godzinne menu w ramach tej diety:

  • 7:00 - filiżanka herbaty lub kawy.

  • 9:00 - rozdrobniona marchewka wypełniona sokiem z cytryny.

  • 11:00 - jabłko (gruszka, owoce kiwi, brzoskwiniowa itp.).

  • 13:00 - 100 g gotowanego mięsa (świeże ryby) na kawałku chleba z masłem (10 g).

  • 15:00 - jedno jajko gotowane (100 g sera, 100 g śmietany itp.).

  • 17:00 - surówka (kapusta, marchew, buraki itp.).

  • 19:00 - 10 kawałków suszonych owoców (śliwki, suszone morele), przytrzymaj przez 30 minut w gorącej wodzie.

  • 21:00 - kieliszek beztłuszczowego jogurtu.

14 dni diety roślinnej

Najlepszym sposobem na stosowanie diety roślinnej jest realizacja jej latem i jesienią, kiedy ciało zostało już napełnione niezbędnymi witaminami. Czas trwania surowej diety roślinnej nie powinien wynosić więcej niż 14 dni. Jeśli Ci się spodoba i to działa (dla ciebie), możesz być na niej dłużej, ale musisz jeść też trochę węglowodanów i białek.

Dzięki diecie opartej na surowej roślinności przez 14 dni będziesz mógł stracić około 4-5 kg.

Dzienna norma warzyw z tą dietą wynosi 1, 5 kg.

Zalecane produkty:

- warzywa świeże (marchew, cukinia, zielona fasola, ogórki, sałata, dynia, ziemniaki, zielone);

- świeże owoce (jabłka);

- mleko kwaśne, jogurt, kwaśny, twaróg;

- płatki owsiane lub płatki kukurydziane;

- ziarno lub czarny chleb.

 

Przykładowe menu na jeden dzień:

1 śniadanie - sałatka marchewkowa, płatki owsiane lub płatki kukurydziane z mlekiem beztłuszczowym.

2 śniadanie - ogórek.

Lunch - dowolna surówka i 2 gotowane ziemniaki z olejem roślinnym lub kwaśną śmietaną, kawałek czarnego chleba.

Przekąska - 1 zielona papryka.

Kolacja - dowolna surówka z oliwą z oliwek.

 

Przed zastosowaniem jakiejkolwiek z tych diet zaleca się konsultację z lekarzem.

Życzymy sukcesów!

Inne porady
Dbajmy o Nasze hormony Dbajmy o Nasze hormony Czyli jak w naturalny sposób, poprzez dietę, suplementy i zdrowy tryb życia utrzymać Nasz układ hormonalny w dobrej kondycji i czerpać z tego korzyści w postaci lepszych...
Zdrowy i legalny doping dla sportowców Zdrowy i legalny doping dla sportowców Czyli jak poprawić efekty w sporcie bez używania sterydów
Woda zdrowia doda - czyli picie wody, jako zdrowy nawyk. Woda zdrowia doda - czyli picie wody, jako zdrowy nawyk. Niezależnie od tego czy ćwiczymy, czy też nie powinniśmy wypijać duże ilości wody. To właśnie ona ma znakomity wpływ na nasz organizm.
Słodko, ale dietetycznie! Słodko, ale dietetycznie! Dziesięć przepisów na potrawy które w smaczny sposób urozmaicą Waszą dietę
Ciasteczka białkowe Ciasteczka białkowe Spora dawka dobrej jakości białka, węglowodanów złożonych i tłuszczy z orzechów oraz lecytyny czyli świetna alternatywa na tradycyjne słodycze dla osób będących...